30 Ocak 2011 Pazar

Renklerin en söz dinleyeni

Bazı renkler vardır yanında başka renge yer vermek istemez.Ancak kendi renginin tonlarıya 'siz kardeşsiniz' diye kandırabilirsiniz.Bazı renkler de vardır ki her renge uyum sağlar patronun kendi olduğunu belirterek.Hangi ton olursa olsun elinden tutar, boyun eğer, inatlaşmaz.Böyle renkler kendine güvenen renklerdir.Çünkü ne olursa olsun en göze çarpan, en hissedilir olan kendisinin olacağını bilir.İşte tam da böyle bir renkte bluz edindim kendime.

İndirimden sonra İpekyol'a uğramamıştım nasılsa bir şey kalmamıştır diye.Ama dün geçerken bir şansımı denemek istedim ve boş da çıkmadım.Çok severek giyeceğimi düşündüğüm bluzümü evden bir kaç kıyafetle kendimce kombine ettim.


Pantalon/ HERRY
Bluz/İPEKYOL
Ayakkabı/TAKSİM


Etek/İPEKYOL





Etek/TWIST
Ayakkabı/ Nine West








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...